Saturday, March 12, 2016

Megalomania 3: Fatinilam Sari Ahmad

Megalomania 3: Fatinilam Sari Ahmad
Megalomania 3: Fatinilam Sari Ahmad

Telah aku tinggalkan memori bersamamu. Memori indah yang tidak akan berulang kesekian kalinya. Walaupun dibelit duka, diselit sembilu aku harus teruskan hidup bersama dia. Cukuplah sampai di sini rindu ini. Namun, cahaya yang diharap apabila bersamanya hanyalah suram bak malam tanpa bintang. Aku tidak bererti baginya, Abang Farhan....Jika kau menderita di sana, aku cukup tersiksa di sini. Diseksa zahir dan batin tanpa belas oleh dia kerana dendam yang tiada berkesudahan. Siapakah yang bersalah? Aku yang terpaksa memilihnya atau takdir yang memisahkan kita, Abang Farhan? Sampai bilakah penderitaan ini akan berakhir?

Maklumat Buku
Megalomania 3
Penulis: Fatinilam Sari Ahmad
Penerbit: Creative Enterprise Sdn Bhd, 2009
ISBN: 9789838939300
Kondisi Buku : Sangat Baik Seperti Baru
Harga Asal: RM21.90
Harga Kini : RM12.00
Caj Kurier : RM10.00 (Sem. Malaysia) RM14.50 (Sabah/Sarawak)

1 comments: