Monday, March 7, 2016

Aku Yang Terluka

Aku Yang Terluka
Aku Yang Terluka

Dan kebencian itu terus menghambat diriku ke mana-mana sahaja sehingga menjadikan aku insan yang takut untuk mengenal erti jatuh cinta. Aduhai… sesungguhnya aku adalah seorang yang begitu bodoh untuk memahami dan menghargai setiap pengorbanan dan detik yang indah sehingga keindahan itu telah hilang semuanya. Tetapi percayalah… diri ini memang pernah jatuh cinta. Tetapi dengan siapa? Dengan Syahbani yang mengajar tentang keindahan cinta monyet di alam persekolahan ataupun dengan Idham yang mengajar erti pengorbanan sahabat sejati. Dan cinta? Adakah benar cinta itu bermula dari persahabatan.

Maklumat Buku
Aku Yang Terluka
Penulis: Wannie Nordin
Penerbit: Creative Enterprise Sdn Bhd, 2009
ISBN: 978-983-893-929-4
Kondisi Buku : Sangat Baik Seperti Baru
Harga Asal: RM39.90
Harga Kini : RM20.00
Caj Kurier : RM10.00 (Sem. Malaysia) RM14.50 (Sabah/Sarawak)

0 comments:

Post a Comment